Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2011 11:48 - ПРАКТИЧЕСКИ РЕЗУЛТАТИ - ОТЗИВИ НА ХОРА ПОЛЗВАЛИ ТРАНСФЕР ФАКТОР
Автор: vinpetrol Категория: Бизнес   
Прочетен: 4277 Коментари: 0 Гласове:
1



ПРАКТИЧЕСКИ  РЕЗУЛТАТИ  ОТ  ИЗПОЛЗВАНЕТО  НА  ТРАНСФЕР ФАКТОР

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Виктор Х  - Аз имам прекрасни резултати след приема на TF.През 1959г. ми беше поставена диагноза –сенна алергия. Аз бях алергичен към 15 вида различни растения и по бързината на отслабване на имунна ми система към нея се прибавяше и хранителна алергия. Моето състояние дотолкова се влоши,че няколко пъти имах пристъпи на астма. Имах алергии към тревата, плесента, прахоляка и парфюмите. През времето на сезонните алергии аз не можах да се храня с нищо, съдържащо домати или шоколад. За това отидох на лекар, който две седмици ми слагаше инжекции и аз постоянно си слагах капки в очите, в носа, вземах противоалергични медикаменти. Достигнах до там, че у мен под ръка през целия ден беше една кутийка с различни спрейове и тем подобни. През нощта аз спях във фотьойла, защото не можех да легна. Станах вял, отпуснат и раздразнителен. В края на краищата моята жена ми каза :„Ти изпробва всички средства, започвайки от витамини и свършвайки с всевъзможни лекарства и няма никакъв резултат.Защо не изпробвашTF? И аз започнах да го приемам в началото на месец март. Първата седмица аз вземах по 1 капсула по време на ядене, но особени промени не забелязах. Тогава си помислих 2 капсули е добре, но 3 са още по-добре, но очакваните резултати отново не идваха. Увеличих дозата: 2 капс. по време на всяко хранене, 1 капс. с чаша вода между храненията и 1 капс. вечер преди лягане. И почуствах разликата. Това е невъзможно да се обясни. На работа всички бяха свикнали да ме гледат вечно кашлящ и кихащ. Това вече не се случва. Не ми е нужно да нося със себе си по две пакетчета носни кърпички и кутийка със салфетки, не ми трябва и кутийка с препарати.

  

 

 

МаксимB. -     Аз страдах от диабет дълго време. А от1986г. съм с диагноза и за бъбречно заболяване. На всеки 3месеца правя кръвен тест. Трябва да контролирам нивото на кръвната захар и да приемам ново лекарство за поддържане на бъбреците.
След като започнах да приемам Transfer Factor, бъбречната ми функция се възстанови до 80-90%. Лекарят ми каза, че не само бъбреците работят нормално, но те изглеждаха подмладени. Той също така отбеляза, че азот в кръвната урея, който преди стоеше на 35, сега се понижи до 19 при норма 10-15. За 14 години тази цифра е била увеличена двойно, в резултат на което бъбреците ми лошо филтрираха кръвта.
За първи път в живота си  аз повярвах в продукта. Бях една инсулинова помпа в продължение на 7 години. Затова свидетелствам в полза на ТФ. Той не само ми помогна да не стигнем до болницата, но също така спря развитието на бъбречно заболяване, което само по себе си е чудо

 

 

 

Владимир B    - Моята 48-год. съпруга с диабетна периферна нефропатия, която се развива от 10 години. Състоянието й се влоши рязко и продължи да се влошава. Загубихме всякаква надежда и изглеждаше, че в рамките на 3-6 месеца жена ми нямаше да я има. Нейните лекари направиха всичко възможно. Лекарства ни струваха около 570$ на месец. Трудно е да се предаде с думи това, което чувствах, седнал в леглото й, тъй като тя плачеше от болка, а аз бях безпомощен да й помогна. Веднъж се наложи да се обадя на линейка 3 пъти в продължение на 24 часа. Най-големият ми син научи за трансфер фактор. Той се обади и каза, че продуктът може да помогне на майка ми. В отчаянието си аз се хванах за това предложение: регистрирах и поръчих продукта. На 9 Март ние започнахме да й даваме по 3 капсули на трансфер фактори 3 пъти на ден. От този момент нещата тръгнаха към оздравяването. Пълното възстановяване е все още далеч, но ние имаме надежда и увереност, че тя ще живее. Преди това сме я хранили с лъжица, а сега тя се опитва да готви и мие чинии. Преди да започне да взима продукта, тя не можеше да стане от стола си и да се обърне на 180 градуса, но сега като използва специално устройство, тя може да се движи и да прави някаква работа в къщи. Тя почти вече няма нужда от външна помощ. Преди това тя се предвижваше само в инвалидна количка, но сега не я използва вече пет месеца и половина. За първи път за две



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vinpetrol
Категория: Бизнес
Прочетен: 165810
Постинги: 32
Коментари: 120
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031